Nieuws archief

Error 404 – Artikel niet gevonden

Het nieuwsartikel dat je probeerde te bekijken bestaat niet (meer) of is op dit moment niet beschikbaar.
Het niet beschikbaar zijn van dit artikel kan meerdere oorzaken hebben.
  • Het nieuwsartikel is verwijderd.
  • Vanwege diverse redenen kan dit nieuwsartikel (tijdelijk) ontoegankelijk gemaakt zijn op de website.
  • Je hebt een ongeldige URL opgegeven.
Mocht je vragen hebben over deze foutmelding, dan kun je contact opnemen via het contactformulier.
Terug naar het nieuwsarchief
Het weer in Wezep
Zonnig 16,2°C
ZZO 11,2km/h
0,0mm
Weerstation Wezep
Steun mijn werk
Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan. Kan ik ook op jouw steun rekenen?

Lees meer en doneer

@Stefanuzz
@Talpaweer @WorldClimateSvc De link naar het artikel is kapot ?
Vrijdag 23 oktober 2020 - 09:34
@TGroenestein In mijn eerste tweet reactie: Achterremmen=achterlichten, foutje.
Vrijdag 23 oktober 2020 - 08:29
@TGroenestein En op lege wegen even spelen is geen probleem? Mwah. https://t.co/nBreLNRTxE
Vrijdag 23 oktober 2020 - 08:26
@TGroenestein Ik rij zelf ook wel eens wat harder, maar dit valt zelfs bij mij onder excessieve snelheden. Als je zo snel accelereert en zelfs een noodremming moet doen (zie knipperende achterremmen in video) kun je gemakkelijk de controle verliezen.
Vrijdag 23 oktober 2020 - 08:25
@Egobert @EilanderDY Nee ik ben ‘m niet meer tegengekomen.
Vrijdag 23 oktober 2020 - 00:06
@MartynAgterhuis Ik vind iets harder dan de maximum snelheid rijden niet direct gevaarlijk (ik sta vaak genoeg bij ongevallen om te zien wat de oorzaak is), maar dit soort excessieve snelheden doe je maar op plekken waar men het wel verwacht (Duitsland?).
Donderdag 22 oktober 2020 - 19:41
@Stuij_com Oh dus de vrachtwagen reed ook 100+? ????
Donderdag 22 oktober 2020 - 15:35
@mvbergen @WoutervD Nee niet eens. Ik rij gewoon veel kris kras door Nederland dus dan onthoud je wel eens wat. ????
Donderdag 22 oktober 2020 - 15:27
@WoutervD 833 bij mijn eerste keer… best aardig toch? https://t.co/rQOIoyq56D