Nieuwsarchief

Vrouw en drie kinderen naar het ziekenhuis na flinke aanrijding Hessenweg - afrit A50 Hattem

Een vrouw en drie kinderen zijn naar het ziekenhuis overgebracht na een aanrijding op de kruising van de Hessenweg met de afrit van de A50 bij Hattem. Omstreeks zeven uur maandagavond botsten de twee auto's op elkaar op de kruising. Een auto kwam vanaf de afrit vanuit de richting van knooppunt Hattemerbroek en wilde rechtdoor de kruising over naar de toerit. De andere auto kwam uit de richting van Hattem en wilde vermoedelijk rechtdoor rijden richting Wezep.

De vrouw en de drie kinderen die in de Peugeot zaten zijn met twee ambulances naar het ziekenhuis overgebracht. De vrouw raakte gewond en werd op de brancard geholpen. Naar het er uitzag zou een van de kinderen ook gewond zijn geraakt. Ook de bestuurder van de Renault raakte (licht)gewond. Hij hield een wond op zijn arm over aan het ongeval. Hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Beide voertuigen liepen forse schade op en zijn door bergingsbedrijf Stouwdam geborgen. De weginspecteur van Rijkswaterstaat die het ongeval voor zijn ogen zag gebeuren heeft eerste hulp verleend en heeft voor een veilige wegafzetting gezorgd.
Locatie 3 reacties 1.681x


Reacties (3)

Peter riezeweideMaandag 22 juli 2019 – 21:20
En het is de zoveelste aanrijding. Wanneer moeten hier doden vallen. Wie is hier verantwoordelijk voor???

J. EkkelwachtMaandag 22 juli 2019 – 21:25
Alweer gaat het daar fout... wanneer gaat de gemeente daar wat aan de weg doen??

rust.Dinsdag 23 juli 2019 – 16:52
gemeente gaat nix doen
het is afrit snelweg dus. rijkswaterstaat, en waarom zouden die wat en moeten doen..
afrit snelweg , je moet daar gewoon stoppen. en voorrang verlenen .


Het nieuws als eerste op je telefoon gepusht? Volg mij via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws

Reageren

Naam:
Emailadres:
Jouw reactie:

Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties.
Wat is het alarmnummer?
Anti-spam vraag
 
Verstuur reactie

Meer recent nieuws uit Hattem:

Auto en lijnbus botsen op kruising Hessenweg - afrit A50 Hattem
Vrouw zwaargewond nadat auto winkelpui in rijdt Zuiderzeestraatweg Hattem
Fors verkeersinfarct door ongeval met gewonde en zes betrokken voertuigen op de A50 bij Hattem
Het weer in Wezep
Bewolkt 11,7°C
N 3,2km/h
0,0mm
Weerstation Wezep
@Stefanuzz
Ah, kijk. Een winterinval staat op het menu. Één oplossing in de 15-daagse pluim voor noordoost NL gaat op 6 november voor een onvervalste ijsdag. ???? Lekker vroeg in het seizoen. Uiteraard is de waarde hiervan erg klein maar wel leuk om te zien. https://t.co/d2ht9CW3tw
Woensdag 23 oktober 2019 - 23:15
Eigenlijk ook wel schandalig dat er tegenwoordig geen omroep of zender meer is die op een niet sensationele manier een educatief verkeersprogramma kan of wil maken voor primetime. Gelukkig is @digihaas teruggekeerd op YouTube. Slow-tv maar nog steeds reuze interessant & leerzaam.
Woensdag 23 oktober 2019 - 23:09
@bcroezen @digihaas Prachtig inderdaad dat ongeval op de snelweg. ????
Woensdag 23 oktober 2019 - 23:07
@digihaas Ga je als de tijd het toe laat ook nog kijken naar Patreon, https://t.co/8yrW1l0iqA of iets anders met crowdfunding? Het is je van harte gegund.
Woensdag 23 oktober 2019 - 23:04
@digihaas Leo, complimenten voor de video op YouTube. Top montage en alsof ik naar een oude maar actuele BODW kijk. Geen sensatie maar echte televisie. Top dus!! ????????????
Woensdag 23 oktober 2019 - 23:03
RT @OvDRail_Joey Vrienden, @digihaas strikes again. #BODW 2.0 . Het kijken absoluut waard ???? https://t.co/P4b5kTB1gk
Woensdag 23 oktober 2019 - 20:59
@Gewoon_Raymond @ProRail Misschien heeft @ProRail nog wel zo’n chocolade spoorstaaf liggen? ????
Woensdag 23 oktober 2019 - 20:07
@boetje100 Wat is dit dan wel?????? Ik wist niet dat er regels waren voor wat ik op mijn eigen Twitter account mag posten. Kennelijk heb ik dat gemist. ????
Woensdag 23 oktober 2019 - 13:19