Nieuwsarchief

Kopstaart aanrijding op de N50 bij Kampen

Op de N50 bij Kampen werd dinsdagmiddag een ongeval met letsel gemeld ter hoogte van de toerit bij Kampen-Zuid. Ter plaatse aangekomen bleek dat twee auto's betrokken waren geraakt bij een kopstaart aanrijding. Bij het ongeval raakte niemand gewond. Alleen de achterste auto werd door bergingsbedrijf Wolves meegenomen. De voorste auto kon op eigen kracht verder rijden. Vanwege de berging werd de toerit ter hoogte van het viaduct van de Hanzelijn afgesloten. Het ongeval zorgde voor enige vertraging.
Locatie 3 reacties 1.057x


Reacties (3)

Autorijschool Van StaverenWoensdag 26 augustus 2020 – 19:57
Aan de N50 ligt het meestal niet.
Maar aan de bestuurders die weer geen AFSTAND HOUDEN wel!
Telkens weer word je als (les) auto op je hielen gezeten. Houd op de N50 minstens 55 meter afstand!!
Voor je remt, moet de rechter voet nog van het gas- naar het rempedaal voordat deze wordt ingetrapt. Dan gebeurt er 28 meter nog niets!!!!
En dan die lafaards, die alleen even afremmen bij de "flitspaal" om een bekeuring te ontduiken...
70 is 70 op deze plaats!!!

DWoensdag 26 augustus 2020 – 21:29
Beste Verkeerschool Van Staveren,
Ik was de bestuurder van de Ford Focus. En ik hield genoeg afstand. Enkel sloegen mijn remmen.vast en de ABS werkte averechts en dus helaas niet meer kunnen afwijken. Fijn dat u mij dan als een 'lafaard' bestempeld.
Groet,
Danny

Autorijschool Van StaverenDonderdag 27 augustus 2020 – 08:11
Die "lafaards" zijn de bestuurders die alleen afremmen bij de "flitspaal"!
"Vastslaande remmen?"
Dus... te weinig afstand.


Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan! Kan ik ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws

Reageren

Naam:
Emailadres:
Jouw reactie:

Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties.
Wat is het alarmnummer?
Anti-spam vraag
 
Verstuur reactie

Meer recent nieuws uit Kampen:

Veel schade en korte wegafsluiting na ongeval op de N50 bij Kampen
Overval op tankstation aan de Europa-Allee in Kampen
Frontale aanrijding met twee auto's op de Flevoweg in Kampen
Het weer in Wezep
Zonnig 14,7°C
ZZO 7,9km/h
0,0mm
Weerstation Wezep
Steun mijn werk
Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan. Kan ik ook op jouw steun rekenen?

Lees meer en doneer

@Stefanuzz
@Talpaweer @WorldClimateSvc De link naar het artikel is kapot ?
Vrijdag 23 oktober 2020 - 09:34
@TGroenestein In mijn eerste tweet reactie: Achterremmen=achterlichten, foutje.
Vrijdag 23 oktober 2020 - 08:29
@TGroenestein En op lege wegen even spelen is geen probleem? Mwah. https://t.co/nBreLNRTxE
Vrijdag 23 oktober 2020 - 08:26
@TGroenestein Ik rij zelf ook wel eens wat harder, maar dit valt zelfs bij mij onder excessieve snelheden. Als je zo snel accelereert en zelfs een noodremming moet doen (zie knipperende achterremmen in video) kun je gemakkelijk de controle verliezen.
Vrijdag 23 oktober 2020 - 08:25
@Egobert @EilanderDY Nee ik ben ‘m niet meer tegengekomen.
Vrijdag 23 oktober 2020 - 00:06
@MartynAgterhuis Ik vind iets harder dan de maximum snelheid rijden niet direct gevaarlijk (ik sta vaak genoeg bij ongevallen om te zien wat de oorzaak is), maar dit soort excessieve snelheden doe je maar op plekken waar men het wel verwacht (Duitsland?).
Donderdag 22 oktober 2020 - 19:41
@Stuij_com Oh dus de vrachtwagen reed ook 100+? ????
Donderdag 22 oktober 2020 - 15:35
@mvbergen @WoutervD Nee niet eens. Ik rij gewoon veel kris kras door Nederland dus dan onthoud je wel eens wat. ????
Donderdag 22 oktober 2020 - 15:27
@WoutervD 833 bij mijn eerste keer… best aardig toch? https://t.co/rQOIoyq56D