Nieuwsarchief

Politie en EOD onderzoeken auto met illegaal vuurwerk Jan Ligthartstraat Kampen

De politie en de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) zijn maandagochtend bezig geweest met een onderzoek bij een auto op de parkeerplaats langs de Jan Ligthartstraat in Kampen. Op de parkeerplaats bij het Ichthus College werd maandagochtend een auto aangetroffen waarin volgens de politie vuurwerk tot ontsteking zou zijn gekomen. Bij controle van de auto zou zijn gebleken dat er nog meer illegaal vuurwerk in de auto aanwezig was. De Jan Ligthartstraat werd gedeeltelijk afgesloten en ook mochten leerlingen niet meer op het plein voor de school komen. Drie lokalen werden tijdelijk afgesloten. De EOD en politie hebben uitgebreid onderzoek gedaan. Het illegale vuurwerk zou door de EOD meegenomen zijn. Pas na het middaguur werd de weg weer vrijgegeven. De auto had van binnen duidelijk brandschade.


Locatie 2 reacties 816x


Reacties (2)

romanDinsdag 03 november 2020 – 10:01
natuurlijk haha tot ontsteking gekomen haha straat afgezet man man man is vuurwerk geen bommen opruimings dienst haha wat kunnie jullie overdruiven zeg en proberen iedereen bang te maken om niks

HarrieDinsdag 03 november 2020 – 22:06
Belachelijk. Ik als autist vind het niet kunnen. Twee verschillende velgen onder een auto.


Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan! Kan ik ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws

Reageren

Naam:
Emailadres:
Jouw reactie:

Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties.
Wat is het alarmnummer?
Anti-spam vraag
 
Verstuur reactie

Meer recent nieuws uit Kampen:

Dode na conflict Boven Nieuwstraat Kampen, politie doet uitgebreid onderzoek
Veel schade en korte wegafsluiting na ongeval op de N50 bij Kampen
Overval op tankstation aan de Europa-Allee in Kampen
Het weer in Wezep
Bewolkt 4,6°C
O 9,7km/h
0,0mm
Weerstation Wezep
Steun mijn werk
Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan. Kan ik ook op jouw steun rekenen?

Lees meer en doneer

@Stefanuzz
[Politie 22:04.06] Aanrijding Letsel N309 - Zuiderzeestraatweg Oost Elburg
Vrijdag 27 november 2020 - 22:04
Nieuws: Auto gelanceerd en over de kop op de Geldersedijk bij Hattem - https://t.co/5RBLoBEwJf (foto's & video) https://t.co/hbftZ7pzzr
Vrijdag 27 november 2020 - 21:47
[Politie 17:42.50] Aanrijding Letsel Ierstweg Hattem
Vrijdag 27 november 2020 - 17:43
[Politie 12:10.43] Aanrijding Letsel N309 - Eperweg 't Harde
Vrijdag 27 november 2020 - 12:11
@Geert___H En toch blijft het treintje rijden. En qua veiligheid niet beter als je tussen twee vrachtwagens in beland.
Vrijdag 27 november 2020 - 10:46
Even afgezien van of je nou voor meer asfalt of meer spoor bent, het blijft bizar dat het bij projecten in ons deel van het land zoveel moeite lijkt te kosten om gefinancierd te krijgen vanuit de landelijke overheid. N50, N35, Lelylijn, etc.
Vrijdag 27 november 2020 - 10:42
Van een weg waar je met 75-80km/h achter een vrachtwagen aanhobbelt en nauwelijks inhaalmogelijkheden hebt naar een 100km/h waar je 80km/h rijdt achter een vrachtwagen waarbij de inhaalmogelijkheden bij bv Heino vervallen. Vanwaar het feestje? ???? https://t.co/IQaVrtlNt2