Helaas is het sinds juli 2023 niet meer mogelijk om op deze pagina mijn tweets te lezen.

Twitter heeft recent wijzigingen doorgevoerd in haar beleid omtrent het 'binnenhalen' van tweets door applicaties van derden via de zogenaamde 'API'. Gevolg daarvan is dat ik niet meer kosteloos mijn eigen tweets kan binnenhalen en weergeven op mijn eigen website. Dat kan in theorie wel, maar dat zou minstens 85 euro per maand kosten, iets wat ik het geld absoluut niet waard vind.

Dat betekent dat je mijn tweets helaas alleen nog maar kunt lezen als je een Twitter account hebt en ingelogd bent op Twitter. Eerder kon je ook zonder Twitter account tweets lezen op Twitter, maar de grote baas van Twitter Elon Musk heeft in al zijn wijsheid *kuch* besloten dat dat ook niet meer mogelijk is vanwege misbruik van de website door 'scrapers' ten behoeve van de ontwikkeling van artificiële intelligentie (AI) voor inmiddels bekende chattools als ChatGPT.

Ik vind dit heel erg vervelend voor iedereen die juist op deze pagina keek omdat ze geen Twitter account hebben of willen aanmaken. Maar helaas is er op dit moment geen andere (betaalbare) oplossing.
Wil je notificaties ontvangen wanneer ik nieuws op mijn website plaats? Volg mij dan via het Telegram kanaal @StefanVerkerkNieuws.

Wil je mijn tweets lezen? Volg mij op Twitter via @Stefanuzz.