Nieuwsarchief

Motorrijder gewond bij ongeval op de Kamperweg in Heerde

Een motorrijder is zaterdagmiddag rond vijf voor een gewond geraakt bij een ongeval op de Kamperweg in Heerde. De motorrijder kwam uit de richting van Wezep. Ter hoogte van de Zuppeldseweg wilde een automobiliste komende vanaf de rotonde links afslaan richting de Zuppeldseweg. Op het fietspad parallel aan de Kamperweg kwamen fietser aangereden, waarop de vrouw op de kruising stil ging staan. De aankomende motorrijder heeft dit mogelijk niet verwacht en is ten val gekomen voor de personenauto.

Omdat de motorrijder sowieso voorrang had moeten krijgen, werd de Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) van de politie ter plaatse gevraagd om sporenonderzoek te doen. De motorrijder is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht door het ambulancepersoneel. De Kamperweg is enkele uren afgesloten geweest voor sporenonderzoek. Bergingsbedrijf Wolves is ter plaatse gekomen om de auto en motor te bergen.
Locatie 2 reacties 1.657x


Reacties (2)

Hendrik.Maandag 24 juni 2019 – 00:34
Als die motorrijders nu zelf ook eens uitkeken en opletten en rustiger reden waren wij een stuk verder.

JohanMaandag 01 juli 2019 – 10:16
@ Hendrik je kan ook gewoon stilstaan op het stuk voor het fietspad en niet midden op de rijbaan. gezien de schade is het niet hard gegaan.. maar je verwacht je niet dat een auto gaat stilstaan op de weg om terwijl hier 2 meter verder volop gelegenheid voor is.


Het nieuws als eerste op je telefoon gepusht? Volg mij via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws

Reageren

Naam:
Emailadres:
Jouw reactie:

Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties.
Wat is het alarmnummer?
Anti-spam vraag
 
Verstuur reactie

Meer recent nieuws uit Heerde:

Bestuurster gewond bij eenzijdig ongeval auto over de kop A50 Heerde - Hattem
Vuurwapen gedumpt in toilet buurtbewoner na ongeval met drie aanhoudingen in Heerde
Auto raakt van de weg en botst tegen boom A50 Heerde-Zuid
Het weer in Wezep
Bewolkt 7,8°C
NNW 0,0km/h
0,0mm
Weerstation Wezep
@Stefanuzz
@MartijnFSnl Mwah HDR filtertje met iets te veel contrast ????
Donderdag 19 september 2019 - 10:32
Kijk, iemand die het wél begrijpt. De rechterrijstrook is niet enkel en alleen voor vrachtwagens. ???? https://t.co/G01oAJwOZs
Woensdag 18 september 2019 - 22:41
@arjenlubach Hoe is je Duits? ???? Of word je nagesynchroniseerd?
Woensdag 18 september 2019 - 19:23
Meerdere sirenes over de A28 langs Wezep, zo te horen in de richting van Amersfoort. Klonk als een treintje AT.
Woensdag 18 september 2019 - 19:22
@MartijnFSnl @jaydouble @gerwinboswijk Of je zult maar onwel worden, tegen een boom botsen en zwaargewond raken. Ook zoiets was te voorkomen geweest. https://t.co/OnpwnxCVhW
Woensdag 18 september 2019 - 10:51
@jaydouble @gerwinboswijk De bomen hoeven niet weg wat mij betreft. Maar een geleiderail om auto’s op te vangen in plaats van tegen bomen te laten botsen is het minste wat er moet gebeuren. Gerwin, neem eens kennis van dit ongeval uit 2015. Zoiets was te voorkomen. https://t.co/LxP2mVGC9n
Woensdag 18 september 2019 - 10:44
@jaydouble @gerwinboswijk Een pijnlijke tweet van Gerwin. Triest voor nabestaanden om zoiets te moeten lezen. Tuurlijk is een weg per definitie veilig als er niks gebeurt. Maar als je door toedoen van een fout van een ander in de berm belandt bots je direct tegen hele dikke bomen. (cc @MartijnFSnl)
Woensdag 18 september 2019 - 10:42
@mvbergen Wat raar, je was toch gewoon op verjaardagsvisite? ????
Woensdag 18 september 2019 - 10:25