4x4 Wintertrail een modderig succes

De 4x4 Wintertrail op de crossbaan in de gemeente Heerde was ook dit jaar weer een succes. Door de regelmatige regenval van de dagen voor het evenement is de crossbaan een grote modderige bende geworden. Het evenement werd dan ook vooral beheerst door de vele auto's die vast kwamen te zitten op de drijfnatte baan.

Het toppunt van de vastzittende auto's was toch wel een jeep die tot boven de (grote) banden vast kwam te zitten nadat deze van een steile helling een diepe plas in reed. Even daarvoor was op dezelfde plek ook een auto vast komen te zitten. Tijdens het proberen de jeep uit de plas te krijgen, brak tot overmaat van ramp ook nog eens de voorbumper er af.

Elk jaar organiseert de Rotary Club van Oldebroek de 4x4 Wintertrail ten behoeve van een goed doel. Dit jaar gaan de opbrengsten van het evenement naar de Stichting Ondersteuning Doctors for life Afrika. Daarnaast zal een deel van het geld gaan naar Weidebeek en de afdeling Kinderoncologie van het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam.

Update: er is via de mail een verzoek binnen gekomen voor een getuigenoproep. Op de parkeerplaats is zaterdagmiddag een grijze Ford Mondeo aangereden. Daarbij is de achterbumper van de auto zwaar beschadigd. Zijn er getuige die hier iets van hebben gezien, dan worden deze mensen verzocht contact op te nemen via het contactformulier, desnoods anoniem.

Locatie 7 reacties 7.492x

Reacties (7)

Arnold van de WorpZaterdag 05 december 2009 – 23:47
joow stefan, ik heb deze post ook in een link geplaatst bij mijn bericht!
kijk maar!
groeten Arnold

Johan Zondag 06 december 2009 – 15:10
Vol verwachting klopt ons hart! Ben erg benieuwd naar de video. Het was erg leuk om mee te doen, proficiat met de prachtige foto reportage!
P.s. mochten er nog meer foto's zijn, ook al zijn ze minder mooi, gewoon uploaden..!

GerwinZondag 06 december 2009 – 15:26
Ik zou graag een foto willen aanvragen. Gaat om de foto waar ik met een LandRover een vrij steile afdaling maak.
Heb daar boven nog even gewacht vanwege de lenswissel. Mag ook via de mail verstuurd worden.
Gerwin

Klaas NoordstraZondag 06 december 2009 – 15:50
Hoi Stefan,
Mooie foto's van een leuk evenement, waar ik ook al een aantal jaren foto's van maak. (dit jaar na zelf gereden te hebben) Mijn foto's van dit jaar vind je op:
Groeten,
Klaas

Richard HuismanMaandag 07 december 2009 – 13:07
nou heb ik denk ik alle fotopagina's bekeken (ook van anderen) en nergens (!) sta ik op met mijn groene Lada Niva..., terwijl ik zeker weet dat er een aantal foto's is gemaakt.

Richard HuismanMaandag 07 december 2009 – 13:16
toch wel... op de pagina van klaas noordstra

bartDinsdag 08 december 2009 – 00:07
Je kunt wel zien dat die kerel die van die bult afduikt het water in er duidelijk geen biet van snapt. Wat een pipo.

Meer recent nieuws uit Heerde:

Auto in brand op parkeerplaats langs snelweg A50 Heerde
Automobiliste botst tegen boom en raakt gewond Kerkdijk Heerde