Nieuwsarchief –
De materiële schade aan de pijlwagen met botsabsorber is groot. De politie heeft de rijbaan enige tijd dicht gehouden in verband met de berging. Omstreeks een uur of zeven konden de eerste voertuigen er weer langs. De brandweer van Hattem en Hattemerbroek hebben hulp verleend door onder andere het wegdek te reinigen. Door het ongeval stond er in de ochtend spits een lange file op de A50; verkeer vanuit het zuiden werd aangeraden via Amersfoort over de A1 en A28 te rijden.
Vrachtwagen rijdt op botsabsorber
Bij wegwerkzaamheden op de A50 vlakbij knooppunt Hattemerbroek is woensdagochtend omstreeks tien over vijf een Duitse vrachtwagenchauffeur op een botsabsorber gereden. Daarbij raakte hij licht gewond. Onder de wegwerkers zijn geen gewonden gevallen.De materiële schade aan de pijlwagen met botsabsorber is groot. De politie heeft de rijbaan enige tijd dicht gehouden in verband met de berging. Omstreeks een uur of zeven konden de eerste voertuigen er weer langs. De brandweer van Hattem en Hattemerbroek hebben hulp verleend door onder andere het wegdek te reinigen. Door het ongeval stond er in de ochtend spits een lange file op de A50; verkeer vanuit het zuiden werd aangeraden via Amersfoort over de A1 en A28 te rijden.
Locatie
14 reacties
8.826x
Reacties (14)
patricia – Woensdag 29 september 2010 – 11:35
triest dat dit weer is gebeurd , weer een vrachtwagen uit het buitenland, me man was daar aan het werk is de tweede keer dat hij dit moet mee maken . Hoop dat zijn baas er goed door heen komt sterkte
triest dat dit weer is gebeurd , weer een vrachtwagen uit het buitenland, me man was daar aan het werk is de tweede keer dat hij dit moet mee maken . Hoop dat zijn baas er goed door heen komt sterkte
Jan Benjamins – Woensdag 29 september 2010 – 16:32
Het wordt te erg , met die buitenlanders.
Ik hoop dat de overheid een manier vind om ook dit soort ongevallen de kop in te drukken.
Jan
Het wordt te erg , met die buitenlanders.
Ik hoop dat de overheid een manier vind om ook dit soort ongevallen de kop in te drukken.
Jan
Wilfried – Woensdag 29 september 2010 – 20:38
- Zijn de ongelukken erger als een buitenlandse chauffeur er bij betrokken is ?
- Was het überhaupt een buitenlander ? Ook op duitse autos zitten soms nederlandse chauffeurs.
- Hoe word er over nederlandse chauffeurs in het buitenland gesproken ?
Graag even een aantwoord op dit soort vragen voor zulk soort uitspraaken gedaan worden.
- Zijn de ongelukken erger als een buitenlandse chauffeur er bij betrokken is ?
- Was het überhaupt een buitenlander ? Ook op duitse autos zitten soms nederlandse chauffeurs.
- Hoe word er over nederlandse chauffeurs in het buitenland gesproken ?
Graag even een aantwoord op dit soort vragen voor zulk soort uitspraaken gedaan worden.
patricia – Woensdag 29 september 2010 – 22:33
wilfried
kijk alles maar eens na het zijn altijd de buitenlandse vrachtwagenchaffeurs die zulke ongelukken veroorzaken de polen altijd met drank op of slaap gebrek . en ja het was een duitser. er wordt over de nederlandsche chaufeurs in het buitenland gezegt dat ze het goed doen houden zich gemiddeld aan de regels
dus wilfried hier de antwoorden
wilfried
kijk alles maar eens na het zijn altijd de buitenlandse vrachtwagenchaffeurs die zulke ongelukken veroorzaken de polen altijd met drank op of slaap gebrek . en ja het was een duitser. er wordt over de nederlandsche chaufeurs in het buitenland gezegt dat ze het goed doen houden zich gemiddeld aan de regels
dus wilfried hier de antwoorden
Ron – Donderdag 30 september 2010 – 08:25
@ all
Moet je eens kijken hoeveel Nederlanders hier regelmatig op de duitse Autobahnen (vooral A-30 en A-31) verongelukken. Veelal door niet aangepaste snelheden in "Baustellen" en geen tempolimiet op de snelwegen. Wekelijks zie in berichten in de krant en op Internet.
Momenteel is het op Autobahnkreuz Osnabrück-Lotte regelmatig bal. Het goede daaraan - het zijn vooral andere buitenlanders als Nederlanders en het blijft meestal bij blikschade.
@ all
Moet je eens kijken hoeveel Nederlanders hier regelmatig op de duitse Autobahnen (vooral A-30 en A-31) verongelukken. Veelal door niet aangepaste snelheden in "Baustellen" en geen tempolimiet op de snelwegen. Wekelijks zie in berichten in de krant en op Internet.
Momenteel is het op Autobahnkreuz Osnabrück-Lotte regelmatig bal. Het goede daaraan - het zijn vooral andere buitenlanders als Nederlanders en het blijft meestal bij blikschade.
Ron – Donderdag 30 september 2010 – 08:30
@ all
Ik heb net de foto's en de clip bekeken en je zult het geloven of niet, de vrachtauto komt is van een expeditiebedrijf waar ik tot April dit jaat 5 jaar had gewerkt.
Is er iets bekend hoe dit kon gebeuren?
@ all
Ik heb net de foto's en de clip bekeken en je zult het geloven of niet, de vrachtauto komt is van een expeditiebedrijf waar ik tot April dit jaat 5 jaar had gewerkt.
Is er iets bekend hoe dit kon gebeuren?
Wilfried – Donderdag 30 september 2010 – 08:37
Ik vind het heel triest als er ongelukken gebeuren en dan is er geen verschil wat voor nationaliteit de auto of chauffeur heeft. Voor de betrokkenen zal het altijd een ramp zijn.
Maar die botsabsorbers staan er toch niet alleen voor de buitenlanders, of ?
Ik vind het heel triest als er ongelukken gebeuren en dan is er geen verschil wat voor nationaliteit de auto of chauffeur heeft. Voor de betrokkenen zal het altijd een ramp zijn.
Maar die botsabsorbers staan er toch niet alleen voor de buitenlanders, of ?
patricia – Donderdag 30 september 2010 – 09:47
hey ron
de vrachtwagenchauffeur is in slaap gevallen
daar door is het ongeluk gebeurt
hey ron
de vrachtwagenchauffeur is in slaap gevallen
daar door is het ongeluk gebeurt
patricia – Donderdag 30 september 2010 – 09:56
wilfried
je snapt het volgens mij niet , het gaat er om dat buitenlandse vrachtwagenchauffeur geregeld ongelukken veroorzaken bij wegwerkzaamheden, omdat ze de regels aan hun laars lappen
de botsabsorber staat er voor de veiligheid van het personeel dat die veilig hun werk kunnen doen,
wilfried
je snapt het volgens mij niet , het gaat er om dat buitenlandse vrachtwagenchauffeur geregeld ongelukken veroorzaken bij wegwerkzaamheden, omdat ze de regels aan hun laars lappen
de botsabsorber staat er voor de veiligheid van het personeel dat die veilig hun werk kunnen doen,
Wilfried – Donderdag 30 september 2010 – 13:32
Patricia,
ik vind het een beetje simpel wat je zegt. Precies het zelfde word in duitsland ook over nederlandse chauffeurs beweert.
Patricia,
ik vind het een beetje simpel wat je zegt. Precies het zelfde word in duitsland ook over nederlandse chauffeurs beweert.
Jan Benjamins – Donderdag 30 september 2010 – 21:25
Voor wilfried,
Ik ben goed op de hoogte voorwat betreft de ongelukken met vrachtwagens bij wegwerkzaamheden.
Op uw vragen heb ik alleen tegeltjes wijsheid ;
Één dwaas kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Jan Benjamins
Voor wilfried,
Ik ben goed op de hoogte voorwat betreft de ongelukken met vrachtwagens bij wegwerkzaamheden.
Op uw vragen heb ik alleen tegeltjes wijsheid ;
Één dwaas kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Jan Benjamins
Wilfried – Vrijdag 01 oktober 2010 – 13:15
Jan
ik heb er ook nog een voor op de schoorsteenmantel:
Domme vragen bestaan niet, domme aantwoorden wel.
Groetn
Jan
ik heb er ook nog een voor op de schoorsteenmantel:
Domme vragen bestaan niet, domme aantwoorden wel.
Groetn
Jan Benjamins – Vrijdag 01 oktober 2010 – 16:11
Voor wilfried,
Die kende ik al toen ik 5 jaar was.
Ik heb geen enkel antwoordt op uw vragen gegeven.
Volgens mij hebt u in uw leven twee bijzondere leraren gehad, voorwat levenslessen betreft.
Met vriendelijke groet,
Jan Benjamins
Voor wilfried,
Die kende ik al toen ik 5 jaar was.
Ik heb geen enkel antwoordt op uw vragen gegeven.
Volgens mij hebt u in uw leven twee bijzondere leraren gehad, voorwat levenslessen betreft.
Met vriendelijke groet,
Jan Benjamins
Wilfried – Vrijdag 29 oktober 2010 – 09:31
Vooral heb ik geleerd dat je ongelukken niet kunt voorkomen, want anders zijn het geen ongelukken.
http://www.nord-west-media.de/index.php?id=4921
Vooral heb ik geleerd dat je ongelukken niet kunt voorkomen, want anders zijn het geen ongelukken.
http://www.nord-west-media.de/index.php?id=4921
In 2022 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2023 ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws
Reageren
Naam: | |
Emailadres: | |
Jouw reactie: | |
Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties. |
|
Wat is het alarmnummer? Anti-spam vraag |
|
Meer recent nieuws uit Hattemerbroek:
Stefan Verkerk | |
info@stefanverkerk.nl | |
06 - 43 58 95 37 | |
@Stefanuzz | |
StefanVerkerkNieuws | |
StefanVerkerkNL | |
KvK: 08226541 |
Steun mijn werk
In 2023 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2024 ook op jouw steun rekenen?
Lees meer en doneer
@Stefanuzz
Helaas is het sinds juli 2023 vanwege veranderingen in het beleid bij Twitter / X niet meer mogelijk om mijn tweets te lezen via mijn website.
Meer informatie lees je hier
Meer informatie lees je hier