Nieuwsarchief

Auto crasht in voortuin tegen woning Zuiderzeestraatweg Wezep

Een automobilist is zondagavond iets voor half tien met zijn auto van de weg geraakt, in een tuin gecrasht en uiteindelijk tegen een woning tot stilstand gekomen. Dit alles gebeurde op de Zuiderzeestraatweg in Wezep. De bestuurder kwam met zijn auto uit de richting van de kruising met de Waterloopweg / Ruitersveldweg en is ter hoogte van de kruising met de Clematisstraat de macht over het stuur verloren. De auto is vervolgens in de voortuin van de woning naast de bakkerij tegen een hekwerk gebotst en daarbij op zijn zijkant terecht gekomen. De bestuurder en bijrijdster konden na het ongeval zelf uit de auto komen. De politie werd ter plaatse gevraagd en na enige tijd is ook nog een ambulance ter plaatse gekomen om de bestuurder van de auto te controleren die toch wat klachten aan het ongeval overgehouden had. Uiteindelijk hoefde de man niet mee naar het ziekenhuis.

De auto moest door bergingsbedrijf Stouwdam uit de tuin worden gehaald. Omdat de politie de auto voor onderzoek nog in beslag wilde nemen moest de auto vierkant getakeld worden, waarvoor een bergingsauto met kraan werd ingezet. De auto liep door de crash flinke schade op, onder andere een voorwiel was volledig afgebroken. Ook de woning heeft schade opgelopen. De bewoners van de woning die ten tijde van het ongeval in de woonkamer zaten zijn met de schrik vrijgekomen. De politie liet ter plaatse weten dat er in ieder geval géén sprake was van rijden onder invloed.


Locatie 4 reacties 5.369x


Reacties (4)

g van bruggenMaandag 21 oktober 2019 – 09:29
Een wonder dat er geen gewonden zijn gevallen.
Wij wonen vlak bij de levensgevaarlijke kruising Zuiderzeestraatweg ter hoogte van de Boni.
Daar zagen wij deze auto met hoge snelheid over de kruising vliegen.
Gemeente doe er alstublieft iets aan, bijna dagelijks zijn er gevaarlijke situaties op deze kruising bij de BONI.

DokterMaandag 21 oktober 2019 – 16:49
Het is heel vaak een racebaan vooral veel jongeren gaan met hoge snelheid over de weg en rijden de kruising over met hoge snelheid. Denk dat er eerst iets ernstigs moet gebeuren voordat er iets aangedaan wordt.

HarrieMaandag 21 oktober 2019 – 18:53
El Punto final...

damianDinsdag 29 oktober 2019 – 20:03
dit was mijn nicht met haar oom en ze had niks alleen de rijbewijs is in beslag genomen en hun mankeerde niks en haar oom die heeft er heel veel spijt van en ze heeft gelijk een nieuwe telefoon gekregen


Het nieuws als eerste op je telefoon gepusht? Volg mij via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws

Reageren

Naam:
Emailadres:
Jouw reactie:

Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties.
Wat is het alarmnummer?
Anti-spam vraag
 
Verstuur reactie

Meer recent nieuws uit Wezep:

Brandweer voorkomt dat boom op woning valt Heidehoeksweg Wezep
Ernstige mishandeling in woning Koolzaadakker Wezep, politie zoekt getuigen
Auto raakt van de weg op de A28 bij Wezep
Het weer in Wezep
Bewolkt 2,2°C
N 1,4km/h
0,2mm
Weerstation Wezep
@Stefanuzz
@arjenfiks Ja, dat gevoel had ik ook al. Hoog viva-forum gehalte ???? hehe
Donderdag 23 januari 2020 - 21:27
Gelukkig enkel wat anonieme reaguursels op Dumpert. Het is weer makkelijk oordelen vanaf de zolderkamer. Ondertussen is het wel een van de best bekeken video’s bij mij sinds 2011. Men kijkt het dus kennelijk wel graag. Oh de ironie. ????
Donderdag 23 januari 2020 - 19:23
Ah, prachtig. Een video uit 2011 met gladheidsperikelen in Wezep is weer opgedoken op Dumpert. Iedereen over de zeik daar. Want ‘wij deden niks’. Koekoek. We stonden te waarschuwen, hadden de politie gebeld en gaan niet ons eigen leven in gevaar brengen. ????
Donderdag 23 januari 2020 - 19:22
RT @Insp_Jacco Mooie dag geweest, met fotograaf @Stefanuzz op pad geweest voor een item over #koperdiefstal. Inmiddels gaat zonnetje onder. Auto wegbrengen en door naar huis. #werkenbijprorail #prorail https://t.co/dhEqax9xBn
Donderdag 23 januari 2020 - 16:48
Heeft iemand in de binnenstad van Hattem toevallig iets van activiteiten van de politie gezien? Ik hoor het graag tips zijn welkom!?
Donderdag 23 januari 2020 - 12:25
@MartijnFSnl Ik heb beide video’s van die Canadees eens zitten bekijken. Het bevestigd eigenlijk op allerlei vlakken de onzin die soms verkocht wordt hier in NL in de media over snelheid/oorzaak ongevallen. Gelijk ook even goed opgeslagen.
Donderdag 23 januari 2020 - 00:18
@daniquedgoeijen Nee ik heb geen meldingen of andere berichten daarover gezien… bij mij dus niks bekend.
Woensdag 22 januari 2020 - 22:22
[Brandweer 22:15.19] (Intrekken alarm Brw: ) BR Gerucht van Asch van Wijcklaan Oldebroek
Woensdag 22 januari 2020 - 22:16
[Brandweer 22:13.00] P 2 BON-11 BR Gerucht van Asch van Wijcklaan Oldebroek 066742
Woensdag 22 januari 2020 - 22:14
@MarVel_Veluwe Klopt, de reanimatie meldingen voor @BrndwrOldebroek gaan ook niet via P2000 maar via mobiele netwerk m.b.v. de Precom pagers. Maar daar kunnen ze vast zelf meer over kwijt.
Woensdag 22 januari 2020 - 21:19