Nieuwsarchief –
Een achterop komende vrachtwagen kon niet tijdig meer remmen en botste op de auto. In een poging de auto te ontwijken botste de Kroatische vrachtwagenchauffeur op een witte personenauto, die tegen de vangrail aan werd gedrukt.
Er kwamen twee ambulances ter plaatse. De in totaal acht personen die bij de ongeval betrokken waren bleven allemaal ongedeerd. Een aantal van hen zijn nagekeken door ambulancepersoneel.
Vanwege het ongeval zijn twee rijstroken afgesloten geweest. In beide richtingen stond tien kilometer file. Even later zijn op de Spoolderbergweg, op de Katerveerbrug, twee auto's op elkaar gebotst bij een kopstaart aanrijding. Het is niet bekend of daar gewonden bij zijn gevallen.
Ravage na ongeval op de A28 bij Zwolle
Bij een ongeval op de A28 bij Zwolle is woensdagmiddag een ravage ontstaan. In totaal raakten twee vrachtwagens en twee personenauto's betrokken. Er raakte voor zover bekend niemand gewond. Een Nederlandse vrachtwagenchauffeur zag bij het wisselen van rijstroken de zwarte auto over het hoofd. De auto werd door de vrachtwagen geraakt en begon te tollen.Een achterop komende vrachtwagen kon niet tijdig meer remmen en botste op de auto. In een poging de auto te ontwijken botste de Kroatische vrachtwagenchauffeur op een witte personenauto, die tegen de vangrail aan werd gedrukt.
Er kwamen twee ambulances ter plaatse. De in totaal acht personen die bij de ongeval betrokken waren bleven allemaal ongedeerd. Een aantal van hen zijn nagekeken door ambulancepersoneel.
Vanwege het ongeval zijn twee rijstroken afgesloten geweest. In beide richtingen stond tien kilometer file. Even later zijn op de Spoolderbergweg, op de Katerveerbrug, twee auto's op elkaar gebotst bij een kopstaart aanrijding. Het is niet bekend of daar gewonden bij zijn gevallen.
Reactie (1)
Wilmar – Donderdag 11 juli 2013 – 09:37
Ik merk zelf regelmatig dat beroepschauffeurs (vrachtwagens en personenauto's) daar vaker rare manoeuvres maken.... b.v. direct na het puntstuk naar rechts gaan, terwijl ze nog kilometers hebben om na de rechterbaan te gaan.
De ruime luxe aan ineens 4 rijstroken en weven is schijnbaar heel moeilijk..
Ik merk zelf regelmatig dat beroepschauffeurs (vrachtwagens en personenauto's) daar vaker rare manoeuvres maken.... b.v. direct na het puntstuk naar rechts gaan, terwijl ze nog kilometers hebben om na de rechterbaan te gaan.
De ruime luxe aan ineens 4 rijstroken en weven is schijnbaar heel moeilijk..
In 2022 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2023 ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws
Reageren
Naam: | |
Emailadres: | |
Jouw reactie: | |
Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties. |
|
Wat is het alarmnummer? Anti-spam vraag |
|
Meer recent nieuws uit Zwolle:
Stefan Verkerk | |
info@stefanverkerk.nl | |
06 - 43 58 95 37 | |
@Stefanuzz | |
StefanVerkerkNieuws | |
StefanVerkerkNL | |
KvK: 08226541 |
Steun mijn werk
In 2023 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2024 ook op jouw steun rekenen?
Lees meer en doneer
@Stefanuzz
Helaas is het sinds juli 2023 vanwege veranderingen in het beleid bij Twitter / X niet meer mogelijk om mijn tweets te lezen via mijn website.
Meer informatie lees je hier
Meer informatie lees je hier