Nieuwsarchief

Automobiliste over de kop op de Stadsweg 't Harde

Een automobiliste is maandagochtend rond half acht met haar auto over de kop geslagen op de Stadsweg bij 't Harde. In de beruchte bocht ter hoogte van de kruising met de Schietweg verloor de bestuurster de macht over het stuur, raakte een bermblok, waarna de auto over de kop vloog. De bestuurster is ter plaatse door ambulancepersoneel behandeld, ze hoefde gelukkig niet mee naar het ziekenhuis. De auto liep schade op en is door bergingsbedrijf Stouwdam geborgen. Het is het vierde ongeval in 1,5 jaar tijd in deze bocht.
Locatie 2 reacties 1.137x


Reacties (2)

Hendrik SlijkhuisMaandag 26 oktober 2020 – 15:53
Total-los te hard gereden het is daar allemaal 60 kilometer daar en in die bocht is het adviessnelheid 40 kilometer maar er wordt daar veel te snel gereden i,c,m, niet opletten.

GerVrijdag 06 november 2020 – 08:28
Stadsweg is paar jaar geleden 60 km geworden. Weinig mensen rijden dat. Vooral in de spitsuren wordt er gejakkerd. Inhalen van "slakken" op de weg wordt ook niet geschuwd. Gas geven kan iedereen, maar remmen en bochten inschatten is probleem. Ligt niet aan de bocht, wegdek of wat dan ook. Misschien wordt het eens tijd voor wat controles.


Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan! Kan ik ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws

Reageren

Naam:
Emailadres:
Jouw reactie:

Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties.
Wat is het alarmnummer?
Anti-spam vraag
 
Verstuur reactie

Meer recent nieuws van op 't Harde:

Automobilist botst achterop vrachtwagen A28 Wezep - 't Harde
File door autobrand op de A28 bij 't Harde
Vrachtwagen met defecte wiellager op de A28 tussen Wezep en 't Harde
Het weer in Wezep
Bewolkt 4,6°C
O 7,9km/h
0,0mm
Weerstation Wezep
Steun mijn werk
Al meer dan 90 bezoekers hebben een donatie gedaan. Kan ik ook op jouw steun rekenen?

Lees meer en doneer

@Stefanuzz
[Politie 22:04.06] Aanrijding Letsel N309 - Zuiderzeestraatweg Oost Elburg
Vrijdag 27 november 2020 - 22:04
Nieuws: Auto gelanceerd en over de kop op de Geldersedijk bij Hattem - https://t.co/5RBLoBEwJf (foto's & video) https://t.co/hbftZ7pzzr
Vrijdag 27 november 2020 - 21:47
[Politie 17:42.50] Aanrijding Letsel Ierstweg Hattem
Vrijdag 27 november 2020 - 17:43
[Politie 12:10.43] Aanrijding Letsel N309 - Eperweg 't Harde
Vrijdag 27 november 2020 - 12:11
@Geert___H En toch blijft het treintje rijden. En qua veiligheid niet beter als je tussen twee vrachtwagens in beland.
Vrijdag 27 november 2020 - 10:46
Even afgezien van of je nou voor meer asfalt of meer spoor bent, het blijft bizar dat het bij projecten in ons deel van het land zoveel moeite lijkt te kosten om gefinancierd te krijgen vanuit de landelijke overheid. N50, N35, Lelylijn, etc.
Vrijdag 27 november 2020 - 10:42
Van een weg waar je met 75-80km/h achter een vrachtwagen aanhobbelt en nauwelijks inhaalmogelijkheden hebt naar een 100km/h waar je 80km/h rijdt achter een vrachtwagen waarbij de inhaalmogelijkheden bij bv Heino vervallen. Vanwaar het feestje? ???? https://t.co/IQaVrtlNt2